Dane dotyczące finału Ligi Europy sugerują, że obstawiający preferują transmisje na żywo

Dane sugerują, że transmitowane na żywo treści bukmacherskie mogą potencjalnie zwiększyć poziom zaangażowania widzów o ponad 5000%.

Nowe dane opublikowane po finale Ligi Europy pomiędzy Romą a Sevillą w piłce nożnej ujawniły wgląd w preferencje widzów dotyczące usług transmisji na żywo.

Dane ujawniły, że treści bukmacherskie transmitowane na żywo mogą potencjalnie zwiększyć poziom zaangażowania widzów o ponad 5000%.

Badanie zostało przeprowadzone przez producenta treści audiowizualnych Sports Broadcast Media (SBM).

Dane dotyczące finału Ligi Europy sugerują, że obstawiający preferują transmisje na żywo

Analiza wykazała, że klienci wysyłali wiadomości bezpośrednio do firm bukmacherskich 50 razy więcej podczas finału Ligi Europy, w porównaniu do ostatniego dnia sezonu La Liga i Serie A.

Dane sugerują, że rośnie zapotrzebowanie na treści na żywo o jakości transmisji, jeśli chodzi o zakłady sportowe.

Alastair Ross, dyrektor generalny SBM, skomentował: „Główne finały europejskich pucharów i ostatnie dni wielkich pięciu lig w Europie to tradycyjnie intensywne wydarzenia dla firm bukmacherskich. Jednak ta nowa analiza pokazuje wyraźny kontrast w poziomach zaangażowania odbiorców między tymi okresami, w których firmy dostarczają rozrywkowe i interaktywne treści w porównaniu z tymi, w których tego nie robią.

„Podkreśla to zmieniające się sposoby interakcji fanów zakładów ze sportem na żywo, a także korzyści oferowane firmom, które dostosowują się do tego zapotrzebowania.

„Kiedy zaczyna się akcja, widzowie chcą być zaangażowani, dobrze się bawić i mieć swój głos. Aktywnie poszukują najwyższej jakości rozrywki i wiedzy, wraz z najnowszymi danymi, opiniami i kursami, gdy zmienia się stan meczu”.

Stały współpracownik Alex Czajkowski niedawno argumentował podobną kwestię w majowo-czerwcowym wydaniu magazynu Gambling Insider.