Dane dotyczące finału Ligi Europy sugerują, że obstawiający preferują transmisje na żywo

Dane sugerują, że transmitowane na żywo treści bukmacherskie mogą potencjalnie zwiększyć poziom zaangażowania widzów o ponad 5000%.

Nowe dane opublikowane po finale Ligi Europy pomiędzy Romą a Sevillą w piłce nożnej ujawniły wgląd w preferencje widzów dotyczące usług transmisji na żywo.

Dane ujawniły, że treści bukmacherskie transmitowane na żywo mogą potencjalnie zwiększyć poziom zaangażowania widzów o ponad 5000%.

Badanie zostało przeprowadzone przez producenta treści audiowizualnych Sports Broadcast Media (SBM).

Analiza wykazała, że klienci wysyłali wiadomości bezpośrednio do firm bukmacherskich 50 razy więcej podczas finału Ligi Europy, w porównaniu do ostatniego dnia sezonu La Liga i Serie A.

Dane sugerują, że rośnie zapotrzebowanie na treści na żywo o jakości transmisji, jeśli chodzi o zakłady sportowe.

Alastair Ross, dyrektor generalny SBM, skomentował: „Główne finały europejskich pucharów i ostatnie dni wielkich pięciu lig w Europie to tradycyjnie intensywne wydarzenia dla firm bukmacherskich. Jednak ta nowa analiza pokazuje wyraźny kontrast w poziomach zaangażowania odbiorców między tymi okresami, w których firmy dostarczają rozrywkowe i interaktywne treści w porównaniu z tymi, w których tego nie robią.

„Podkreśla to zmieniające się sposoby interakcji fanów zakładów ze sportem na żywo, a także korzyści oferowane firmom, które dostosowują się do tego zapotrzebowania.

„Kiedy zaczyna się akcja, widzowie chcą być zaangażowani, dobrze się bawić i mieć swój głos. Aktywnie poszukują najwyższej jakości rozrywki i wiedzy, wraz z najnowszymi danymi, opiniami i kursami, gdy zmienia się stan meczu”.

Stały współpracownik Alex Czajkowski niedawno argumentował podobną kwestię w majowo-czerwcowym wydaniu magazynu Gambling Insider.